Biskut Samprit Sedap!!!



Hai semua, hari ni aku tak nak share resepi. Tapi nak share pasal biskut samprit yang menjadi kegilaan ramai (serius memang sedap). Tiap2 tahun musim raya memang wajib tempah biskut samprit 'Kak Mun' ni.

Banyak2 biskut samprit yang penah aku makan, ni lah biskut samprit yang paling aku suka sebab biskut ni nipis tak terlalu tebal macam sesetengah samprit kat luar tu, dan sangat lah melting dalam mulut bila makan. Kalau korang peminat samprit memang wajib cuba!

Biskut samprit 'Kak Mun' ni dah naik taraf.
Bukan setakat perisa kastard jek tapi lebih dari tu pun ade, meh sini aku review rupa biskut2 samprit 'Kak Mun' .



1. Kastard, perisa kastard ni memang original atau lebih dikenali sebagai 'king of samprit!' yang ni paling melting sekali ye.



2. Susu, ini pun antara yang terlaris, pada peminat milky cookies boleh cuba yang nih!



3. Coklat, yang ni memang favourite aku la, Rasa coklat yang pekat, boleh buat ketagih!Ahahaha.



4. Cappuccino, sape2 yang minat coffee boleh cuba perasa ni, gerenti tak menyesal!



5. Blueberry, yang ni pun tak kurang hebat ramai yang suka.



6. Strawberry, adik beradik dengan blueberry juga.



7. Cheese, ini paling terbaru! Tengah trending sekarang!



Biskut samprit ni memang sentiasa ade, sebab memang menjadi permintaan customer setiap masa. Kalau korang nak order boleh direct ke :

Fb : Muna Nadia Samsudin
H/p : 017 577 9918



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!!!Cendawan Goreng shedapppp!!

Assalammuailaikum, Hari ini sis nak promosikan satu produk keluaran bumi putera yang sangat sedap! snek ringan sesuai untuk seisi keluarga. ...