Tempat Santai Malam Minggu Di Taiping.



Dah lama aku tergantung review pasal 'Bandar Taiping' malam ni aku nak sambung lagi tempat2 menarik di taiping. Kalau korang datang taiping, malam minggu salah satu tempat menarik yang korang boleh pergi adalah dataran taiping. Dekat sini malam2 sangat lah happenings!

Setiap malam minggu memang tempat ni di banjiri orang ramai. Sesuai untuk beriadah bersama keluarga dan anak2. Kat sini juga ade bazar menjual pakaian dan macam2 lagi, food truck pun ade tau! Paling best anak2 kecik la, sebab kat sini ade menyediakan sewa permainan untuk kanak2.




Orang dewasa pun boleh main, korang
boleh sewa scooter electric dan rollerblades. Yang aku naik ni scooter electric Rm15 untuk 30minit
(suka betul dak tecik ni naik scooter)

Memang best layan anak2 main kat sini. Anak2 aku kalau datang sini memang tak ingat nak balik dah. Ahahahaha.



Si ammar sibuk pulak nak mancing ikan, Sebijik macam daddy! Mancing ikan ni Rm5 jek kalau ikan dah penuh dalam basket tu korang boleh claim hadiah tau! Berbaloi sangat2. Anak2 pun happy jek =)

Dan pada hari2 tertentu kadang2 dekat sini ade buat live band dan macam2 lagi persembahan dari pihak penganjur. Kalau nak tahu lebih lanjut pasal 'cross street' ni
boleh pegi ke page fb 'Cross Street Bazar Taiping' segala aktiviti dekat sini dorang akan update.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!!!Cendawan Goreng shedapppp!!

Assalammuailaikum, Hari ini sis nak promosikan satu produk keluaran bumi putera yang sangat sedap! snek ringan sesuai untuk seisi keluarga. ...