Masalah Kelemumur Dapat Diatasi!

Hai korang! sape yang ade masalah kelemumur yang melampau mehh sini aku nak share pasal satu produk yang sangat berkesan bagi aku, sebab aku dah cuba! 'Hair Tonic' by Schwarzkopf. 'Hair tonic' ni korang boleh beli dekat watson atau guardian, maybe pasaraya lain pun ade juga. harga untuk satu botol Rm43 untuk 300ml ni aku beli dekat watson! kalau tempat lain aku tak sure berapa. (lazada pun ade lagi murah, aku baru perasan!)

Aku dah pakai selama 2minggu, ternyata kulit kepala dah tak rasa gatal lagi, kulit kepala pun tak berminyak! rasa sangat selesa lagi2 bila pakai tudung. sebelum ni memang masalah kelemumur aku sangat teruk! rambut pun berbau, lagi2 time pakai tudung rasa sangat tak selesa sebab tergaru2 kepala! uhhh stress giler!! (sape yang ade masalah kelemumur tau la macam mana rasa).

Tapi bila pakai 'hair tonic' garu2 kepala semua tu dah tak ade wey!! paling best anak2 rambut dah mula tumbuh balik, sebab kalau korang ade masalah kelemumur! memang tak lari dari masalah rambut gugur. (btw rambut aku panjang paras pinggang) jadi memang nak kena care lebih sikit! 'hair tonic' ni sangat bagus sebab die merawat dari akar rambut sampai hujung, jadi rambut pun sihat.




Ok sebelum korang nak guna 'hair tonic' ni aku sarankan korang beli dulu botol spray, macam travel pack tu dekat watson dan guardian ade jual.




macam ni la rupa die! ehehehe.


Cara-cara :

Pakai semasa rambut kering! selak setiap sisir rambut then korang spray terus ke kulit kepala,
masa pakai ni lebih baik korang tutup hidung! sebab bau 'hair tonic ni menusuk hidung! Dan jangan bagi kena mata. Aku pakai 2X sehari.


AMARAN!!!
Jauhi dari anak2 kecil! kalau boleh simpan tempat yang tinggi supaya anak2 susah nak capai.



4 ulasan:

  1. Kira masukkan hair tonic tu dlm botol spray tu la eh

    BalasPadam
  2. nak tanya dia mesti pakai dalam keadaan rambut lembap ke? maksudnya kena basah rambut tiap hari ke? terima kasih

    BalasPadam
  3. Seeloknya rambut kering, xperlu basah rambut tiap2 hari pun boleh pakai hair tonic ni.

    BalasPadam

!!!Cendawan Goreng shedapppp!!

Assalammuailaikum, Hari ini sis nak promosikan satu produk keluaran bumi putera yang sangat sedap! snek ringan sesuai untuk seisi keluarga. ...