Dapat Permission 'Me Time' Bahagia Rasa!


Hari ni aku nak share pasal story last week aku dapat permission dari suami untuk 'me time' dengan kawan lama (jarang betul dapat keluar tanpa bawak anak2)
Of course la happy giler kan! Ahahaha.

Lagi2 surirumah sepenuh masa macam aku ni memang terasa nikmat sangat bila dapat keluar lepak macam ni. Tengok wayang,  window shopping semua tu dapat hilangkan segala stress dekat rumah.



Kebetulan ade cerita best tengah tayang kat cinema 'skyscraper' aku pun memang suka sangat filem2 aksi macam ni! Memang best sangat dapat layan movie tanpa gangguan anak2 kecik. Makan popcorn pun tak rasa tercekik! Ahahaha.




Harap2 lepas ni dapat la 'me time' macam ni lagi. Kalau tiap2 bulan suami bagi permission macam ni, bahagia rasa balik rumah pun muka 'ade senyum' tau! Ahahaha. Bila dah keluar tu rasa tak sabar pulak nak balik rumah nak jumpa anak2 (rasa macam 1tahun tak jumpa) ahahahaha.

Aku harap suami2 kat luar sana tu pun dapat bagi 'me time' macam ni dekat isteri masing2, mesti bahagia jek semua isteri2. Kadang2 isteri ni tak mintak pun tiap2 bulan suami tu kena belanja shopping ke apa, cukup la sekadar bagi sedikit ruang dan duit belanja untuk isteri berhibur kat luar dengan kawan2 (sebagai isteri pun kite mesti tahu batas2 untuk kite berhibur).

Pada aku 'me time' ni sangat peting untuk surirumah sepenuh masa, sebab seharian kite sibuk dengan anak2 kerja rumah 24jam yang tak pernah nak habis, kadang2 boleh menyebabkan gangguan emosi disebabkan keletihan yang melampau! Dan untuk para surirumah semua kalau dah tiba masa suami balik dari keje, ambil or curi la sedikit masa untuk kite berehat 'me time' sendiri dekat rumah.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!!!Cendawan Goreng shedapppp!!

Assalammuailaikum, Hari ini sis nak promosikan satu produk keluaran bumi putera yang sangat sedap! snek ringan sesuai untuk seisi keluarga. ...