Tempat2 Menarik di Taiping.

Hai korang semua!
Kali ni aku nak buat exclusive preview pasal kampung halaman aku! 'Taiping Bandar Warisan' khas buat orang2 luar. Dulu bila orang tanya aku apa yang best dekat taiping? Aku pun tak tahu nak cerita apa yang best sebab dah lama tak jalan2 dekat kampung sendiri. Tapi kali ni aku dah tahu mana tempat best! Kalau korang semua nak tahu mehh sini aku nak bagi story!huhuhuu
Sejak2 dah jadi surirumah tangga ni memang aku kerap balik kampung. Time balik kampung tula aku jadi kaki berjalan. Sebab mak abah aku jenis suka berjalan even dekat tempat sendiri. Boleh dikatakan kalau ada tempat2 best baru buka kat taiping tu mesti family aku pegi buat review dulu! (dasyatkan kami!ahahaha)
Sebenarnya memang banyak tempat2 best kat taiping tu yang ramai orang luar tak tahu. Orang ingat kalau pergi taiping ada night safari dengan taman tasik jek.
Tapi sebenarnya disebalik taman tasik tu ada lagi tempat2 best! Yang korang tak nampak. Hari ni aku nak habaq mai kat hampa semua mana lagi tempat yang patut hampa pi!!!! Tunggu sat aku preview satu2 tempat ok!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!!!Cendawan Goreng shedapppp!!

Assalammuailaikum, Hari ini sis nak promosikan satu produk keluaran bumi putera yang sangat sedap! snek ringan sesuai untuk seisi keluarga. ...