Madah berhelah kejap!

Assalammualaikum semua,

Dah lama aku tak menulis blog ni kan! Sebenarnyer ade jek... Tapi duk sibuk update ig story!ahahahahahaa (sape2 yang nak follow tu boleh la jenguk2 di @citiwawa) Done promote ig!

Bila dah jadi housewife ni biasa la busy dengan anak2 jek lebih, sampai tak ade masa untuk diri sendiri. Apatah lagi nak menulis blog ni! Kejap lagi lain yang ada dalam kepala otak lain yang aku type!

Korang yang housewife macam aku mesti sama jek nasib macam ni kan?ahaha tapi tak ape jangan stress2! Kalau korang stress lagi teruk rupa korang nanti jom kita chill2!

Duduk rumah kalau tak ade orang nak berborak@bercakap memang boleh jadi gila kan, nak harap suami tunggu die balik keja mengalahkan PM! Sibuk memanjang! Lagi2 nak dekat PRU ni!ahahahaha (macam laki aku tercalon plak)

Sekali sekala nak juga keluar lepak dengan kawan2 gosip2 sambil minum double chocolate chip frappuccino kat starbucks tu kan! (fuhhh! Lama giler aku tak minum air tu!樂)
Tapi apakan daya..nak keluar pun kena bawak anak2 baik duduk rumah jela jalan paling selamat sambil minum teh o panas cicah biskut dalam tin!hrrmmmm...












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!!!Cendawan Goreng shedapppp!!

Assalammuailaikum, Hari ini sis nak promosikan satu produk keluaran bumi putera yang sangat sedap! snek ringan sesuai untuk seisi keluarga. ...