Bila Tibanya Ramadhan.

Alhamdulillah,

Diam tak diam, lagi 3 minggu insyaallah kite akan bertemu bulan Ramadhan. Banyak2 bulan, bulan ramadhan paling bermakna bagi kite semua kan! Bulan untuk mengerjakan ibadah puasa dan amal ibadat.

Semoga Ramadhan kali ni lebih bermakna buat kite semua! Haa...korang semua dah start shopping baju raya ke? Aku pun dah start beli sikit2. Yang penting persiapan anak2 diutamakan dahulu. Kalau sebelum kawen dulu tiap2 tahun memang aku akan shopping untuk aku dan adik2. Tapi bila dah kawen, anak2 pulak diutamakan. Mummy dapat baju kurung sehelai pun dah cukup!

Tahun ni aku plan nak buat biskut chocolate chips lagi! Tahun lepas mood nak buat biskut takde sebab nak kena handle anak2 kecik, tapi tahun ni aqil pun dah besar sikit. Harap2 dapat la mummy membakar biskut lagi. Untuk yang nak tahu resepi biskut chocolate chips tu nanti aku update ye! Stay tune.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

!!!Cendawan Goreng shedapppp!!

Assalammuailaikum, Hari ini sis nak promosikan satu produk keluaran bumi putera yang sangat sedap! snek ringan sesuai untuk seisi keluarga. ...